Google















8 Ağustos 2007 Çarşamba

Kaka Leite Adidas



3 yorum:

benim aşkım kaka dedi ki...

aşkım ya hayatta tek istediğim seninle birlikte bir adidas reklamında oynamak zaten bunun içinde adidasa üye oldum zaten herşey seniin benseni sevmek için varım sende beni mutlu etmek için varsın seni ölümüne kadar sevecem çünkü sen benim ilk ve son aşkımsın biricik AŞKIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM HERŞEYİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

benim aşkım kaka dedi ki...

BİTANEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM keşke beni bi tanısa şu yazdıklarımı bi okusan varya dünyalar benim olur zaten ben bu yorumları dördüncü sınıftan beri yazıyorum yazmayada devam edecem taki sen benim olana kadar I LOVE YOU KAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM BENİMLE EVLENMENİDE İSTİYORUM KARINI BOŞA BENİ AL EVLENBENİMLE KAKAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM NE OLUR DUY SESİMİ BİTANEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

benim aşkım kaka dedi ki...

AŞKIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM HERŞEYİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM İLK VE SON AŞKIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM BİTANEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ALDIĞIM NEFESİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM KALBİMİN SAHİBİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ YAŞAMA SEBEBİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM GÖZÜMÜN BEBEĞİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM